tirsdag 14. desember 2010

Hei & hopp

Hei hei.. Da har jeg begynt å blogge på blogspot i tillegg til blogg.no. Jeg velger å bytte for å å få bloggen litt mer privat og selv laget enn hva jeg føler jeg klarer å få til på blogg.no.. Data og Internett vil jeg nok aldri bli 100% smart på, men jeg gir blogspot likevel en sjanse.
Denne bloggen skaper seg nok noen nye lesere og mange vil kanskje da lure på hvem jeg er.. ?
Jeg er en ung dame på snart 22 år, er gift og har to nydelige barn, Olíver (snart 4) og Ingrid-Mathilde(snart 2).  Jeg har siden jeg flyttet for meg selv for 5 år siden hatt en stor lidenskap for interiør, noe som følger med meg i både stort og smått. Jeg elsker å dekorere, innrede, skape og ordne i hjemmet mitt, og huset er mitt største prosjekt. Jeg ser på huset som et evig prosjekt som jeg alltid har noe å gjøre i og som jeg alltid kan kose meg med.
Per dags dato er det stuen min som jobbes med, her driver jeg nemlig å steller i stand en julestue, noe som for meg kan føre til utfordringer når rød julepynt skal inn i huset og denne fruen ikke helt klarer å slå seg til ro med det. men men, det går seg nok til.. 





Jeg gleder meg til å prøve meg på litt blogging her på blogspot, forandring fryder.. 

Ha en nydelig kveld!

- Camilla N.Kvarsvik 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar